Γιατί το email marketing είναι τόσο χρήσιμο;
Όλες οι ενέργειες marketing, εν τέλει, οδηγούν στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση σχέσεων με τους πελάτες σας. Σίγουρα, υπάρχει ένας τελικός στόχος – η επιχείρηση επιθυμεί κάτι από τον πελάτη και ο πελάτης αντίστοιχα επιθυμεί κάτι από την επιχείρηση. Όμως, οι πιο χρήσιμες μορφές marketing είναι εκείνες που συμβάλλουν στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ των brands, των πελατών και των δυνητικών πελατών. Και εδώ είναι το σημείο στο οποίο το email marketing διαπρέπει.
Το άνοιγμα ενός email μηνύματος εστιάζει περισσότερο στη δέσμευση ενός ατόμου προς το περιεχόμενο του μηνύματος, απ’ ότι μια διαφήμιση η οποία μπορεί να εμφανίστηκε στο feed ενός ατόμου κατά την περιήγησή του στα social media. Στην περίπτωση που κάποιος κάνει κλικ πάνω στο email που του έχετε αποστείλει, κερδίζετε αυτομάτως τη δέσμευση και την εμπλοκή του με το περιεχόμενό σας, έστω και αν είναι για μικρό χρονικό διάστημα.
Στη Websnet θεωρούμε ότι μόλις κερδίσετε τη θέση σας στο inbox κάποιου συνδρομητή, μπορείτε να μιλήσετε απευθείας σε κάθε πελάτη σας. Μπορείτε να τους στείλετε περιεχόμενο, τις προσφορές σας και τις ενημερώσεις που σχετίζονται στην εκάστοτε περίπτωσή τους. Μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους σε ένα προσωπικό επίπεδο, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο που δημιουργείτε, προσωπικά για εκείνους.
Το email μπορεί να αποφέρει μεγάλη απόδοση στην επιχείρησή σας, σε σύγκριση με το ποσό της επένδυσής σας. Επίσης μπορείτε να φέρετε σε επαφή την επιχείρησή σας με μεγάλο, σε αριθμό, κοινό και να διατηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Σίγουρα αυτοί οι λόγοι καθιστούν το email ένα δημοφιλές marketing κανάλι.
Το συγκεκριμένο marketing κανάλι θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε το κοινό σας και ταυτόχρονα να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Το email θα το παρομοιάζαμε με ένα δρόμο διπλής κατεύθυνσης και είναι ίσως ο πιο άμεσος τρόπος να έρθετε σε επικοινωνία με τους πελάτες σας, χωρίς να μιλήσετε με αυτούς πρόσωπο με πρόσωπο. Και ενώ οι συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο απαιτούν αρκετούς πόρους, είναι απρόβλεπτες και σχετικά σπάνιες θα έλεγε κανείς, το email από την άλλη παρέχει ένα ελεγχόμενο πλαίσιο για να δοκιμάσετε τις ενέργειές σας και να αντλήσετε χρήσιμα στοιχεία σχετικά με τις καμπάνιες σας.
Επίλογος
Ενώ ο κόσμος μας σήμερα συνεχίζει να εξελίσσεται και νέα προϊόντα και υπηρεσίες κάνουν την εμφάνισή τους καθημερινά, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να έρθετε σε επικοινωνία με τους επισκέπτες, τα leads και τους πελάτες της επιχείρησής σας.
To email marketing εξακολουθεί να είναι μια από εκείνες τις πρακτικές που εφοδιάζουν την ανάπτυξη της επιχείρησης και αποδίδει μεγάλα ποσοστά ROI ως αντάλλαγμα. Όταν, μάλιστα, συνδυαστεί με τα υπόλοιπα εργαλεία επικοινωνίας σας, μπορείτε να δημιουργήσετε το κλίμα εμπιστοσύνης που είναι τόσο σημαντικό και για εσάς αλλά και για τους πελάτες σας.
Δημιουργώντας μια αποδοτική στρατηγική Email Marketing, δεν δημιουργείτε μόνο μια συνεχή και ωφέλιμη εμπειρία για τους πελάτες σας, αλλά κυρίως δημιουργείτε μια πραγματικά ανθρώπινη εμπειρία, η οποία αποτελεί και την “καρδιά” του Inbound Marketing.